Često postavljana pitanja

Da li paket pomoći na putu važi ako sam izvan puta?

Ne, paket pomoći na putu ne važi ako ste izvan puta.

Pomoć na putu se pruža isključivo na javnim i prohodnim saobraćajnicama. Ako se vozilo nalazi van puta (npr. u blatu, šumi, na neasfaltiranom terenu ili nepristupačnim lokacijama), asistencija nije pokrivena paketom i može biti dostupna uz dodatne troškove, ako postoje tehničke mogućnosti za izvlačenje.

Da li paketi pokrivaju troškove popravke u servisu?

Da, paketi pokrivaju troškove popravke u servisu od 200-500 evra, ali samo za popravke u inostranstvu, odnosno izvan Srbije.

Koliko brzo mogu aktivirati paket?

Paket postaje aktivan već 48 sati nakon uplate, tako da brzo dobijate punu zaštitu na putu.

 

Šta ako se moj automobil pokvari u zemlji koja nije pokrivena paketom?

Ukoliko se kvar dogodi u zemlji koja nije uključena u vaš paket asistencije, i dalje možete dobiti pomoć, ali troškove snosite sami. U tom slučaju, operater može pomoći da pronađete najbližu asistenciju i organizujete šlepovanje ili popravku po najpovoljnijim uslovima. Za potpunu pokrivenost, preporučuje se unapred odabrati paket koji pokriva sve destinacije na kojima planirate putovati.

Da li pomoć na putu važi samo u Srbiji ili i u inostranstvu?

Zavisi od paketa koji odaberete. Paket poput  MaxPro SRBIJA pokriva samo teritoriju Srbije, dok paketi SUPER BALKAN, EKO EVROPA i MaxPro EVROPA omogućavaju asistenciju u inostranstvu, u zavisnosti od zemlje u kojoj se nalazite.

Da li mogu sam da prijavim i naplatim štetu ili je bolje angažovati stručnjake?

Možete sami prijaviti i pokušati naplatiti štetu, ali osiguravajuće kuće često koriste pravne i proceduralne detalje kako bi umanjile isplatu ili odložile proces. Stručnjaci za naplatu štete poznaju sve zakonske regulative, prakse osiguranja i načine kako da maksimalizuju vašu naknadu, izbegavajući nepotrebne komplikacije.

Kako stručnjaci mogu osigurati bržu i veću isplatu štete?

Iskusni stručnjaci znaju koje dokaze i dokumentaciju osiguravajuće kuće zahtevaju i kako da ih pravilno pripreme kako ne bi došlo do odbijanja ili odlaganja isplate. Takođe, oni znaju kako da argumentuju visinu štete i spreče osiguranje da vam ponudi umanjen iznos, što je česta praksa u samostalnim slučajevima.

Da li se angažovanje stručnjaka za naplatu štete isplati?

U većini slučajeva, stručnjaci za naplatu štete uspevaju da obezbede veću isplatu nego što bi osiguranik sam postigao. Osim toga, oni preuzimaju celokupan proces, štedeći vam vreme i stres, dok se vi možete fokusirati na druge stvari bez komplikacija sa birokratijom osiguravajuće kuće.

Da li su eventualni troškovi sudskog spora sa osiguranjem uračunati u cenu paketa naplate štete?

Ne, sudski spor sa osiguranjem nije besplatno uključen u paket za naplatu štete.

Koju dokumentaciju je potrebno dostaviti za naplatu štete od osiguranja?

  • Zapisnik o saobraćajnoj nezgodi (policijski zapisnik ili Evropski izveštaj o nezgodi)
  • Saobraćajnu dozvolu oštećenog vozila
  • Vozačku dozvolu vozača koji je upravljao vozilom u trenutku nezgode
  • Ličnu kartu ili pasoš vlasnika vozila
  • Predračun ili račun popravke iz ovlašćenog servisa (ako se šteta procenjuje na osnovu računa)
  • Broj tekućeg računa na koji će biti isplaćena naknada štete

 

U zavisnosti od osiguravajuće kuće, može biti potrebna dodatna dokumentacija, pa je preporučljivo unapred proveriti tačne zahteve kod osiguravača.